Florø MC klubb ynskjer nye medlemmer

Florø MC klubb ble stiftet i 1976 og erden eldste MC klubben i Sogn og Fjordane.  Den har hatt som oppgåve å samle flest mogelig av motorsyklistar i Flora kommune til positive aktivitetar rundt motorsykkel interessa.  Me er stadig på offensiven og prøver å verve nye medlemmer.

Er dette vår ny rekruttering??  Frå MC-paraden laurdag 7. mai 2001

Aktiviteten til Florø MC klubb har gått i bølgjer opp gjøna åra.  Nokre år har den vert stor, andre noko laber. På 70-tallet var vi over 50 medlemmer, mens de siste 5 åra har det lagt på +/- 30 stk. Vi har vert gjennom ein periode der det har vert gjort mykje dugnad på klubblokalet, og det har vist resultat. Vi sitter igjen med eit stort fått klubbhus i 3-etasjer med nypoppussa verkstad, opphalds rom og bad.  Flott uteområde med stor terasse og gapahuk for grilling.

Kva kan Florø MC klubb tilby deg som medlem:

• Triveleg miljø og godt vennskap

• Treffe folk med MC interesser

• Føle sammoldet som dugnad og treff tilstelling gjer

• Mange kjekke samankomser og fellesturer

• Stort flott klubblokale med stor lys verkstad til å holde sykkelen i topp stand.

• Få tekniske gode råd.

• Ha det gøy saman med andre likesinnet.

• Spesielt for tilflyttare har det vert ein god start til å bli kjent med likesinande på sin nye heimstad.

• Oppdatert heimeside som informerer deg om våre aktivitetar. Samtidig får du alle nyhende på E-post.

Kem kan bli medlem i Florø MC klubb:

• Alle som har MC. eg  partner til et medlem (Vi setter ikkje noko krav til type og storleik, som mange andre klubbar gjer)

• At du er over 16. år. (Ønskjer spesielt yngre medlemmer og kvinner velkommen, for å forhindre forgubbing.)

• At du viser minimum interesse for klubben.

• At du gjer din del av naudsunt dugnadsarbeid på klubbhus eller våre tilstellingar som treff og likn.

• At du er innehavar eit snev av normal folkeskikk.

Kva kostar det å bli medlem:

Vi har 3 typar medlemskap:

• Aktivt:  kostar kr. 2.000,- pr. år

• Etter 1 års prøvemedlemskap som me trenger for å bli kjent med deg og finne ut at du er ein likandes person, kan du få disponere klubblokalet fritt med egen nykel,

• Bære klubbens ryggmerket, som er klubbens ansikt utad.

• Student/militære:  kostar kr. 1.000,- pr. år

• Same rettighetar som fult medlemskap, men ½ pris.

•  Støttemedlem: kostar kr: 500,- pr. år

• Du har ikke stemme rett. Kan bruke klubben når det er folk der, men disponerer ikkje nykel og merke.

Kva kan eg gjøre for å bli medlem??

• Oppsøke klubben på samlingskveldar

•  Ta kontakt med nokon i styret  eller på SMS/tlf: 91545512

• Sende ein E-mail til post@fmck.no  Oppgi navn, dresse, E-post og telefon nr.

• Har du medlems nr i FMCK kan fornying av medlemskort gjørast ved å sette beløpet inn på vår konto 3720.12.83133 og merke giro med Navn, Medlemskontigent og årstallet kontigenten gjelder

Skriv ut medlems brevet i PDF.

Florø MC Klubb
45 år.