Som
ein lekk i verdslanseringen av V-ROD. Den nyaste
modellen til Harley-Davidson, hadde Florø MC
klubb fått eit eksemplar av vedunderet til
byen. Sykkelen var prikken over i-en i
25-års feiringa.
Bak
forheng
Etter eit lengre måltid Sjømat, talar,
jubileumsvise, overrekking av ulike motordelar
frå MC klubbar frå fjern og nær, og
konkurranse i form av å tippe modell og merke
på motordelar, nærma kveldens
høgdepunkt seg.
Røyk, motordur, AC/DC og ein XL 883 Sposter
rullar inn i lokalet. Men denne er berre
forretten. Etter å ha svelget unna eksos,
røyk og synsinntrykk er det duka for skikkeleg
godbit. Bak eit kvitt forheng vakta av to
Harley-løvinner med amerikansk flagg som
hovudtørkle, står hovudretten.
Inn
i varmen
Mange
gjester og venner er på plass. Ein del
tek det heile med påtatt stoisk ro, løftar
ikkje ein gong på augebryne. Andre er på
nippet til å kaste skinnvesten når forhenget
vert trekt frå til endå meir motordur,
bankande trommer og røyk
Så
står den der. Mellom tatoveringar og
ølbeger, hestehalar og skjegg. Andre
Harley-tilhengarar er ikkje fullt så pryda, men
like ihuga patriotar.
Og
dei vert ikkje skuffa. Få ukvemsord er å
høyre. "VRSCA V-ROD" vart
godteken og teken inn i varmen.
Vasskjølt Alt
er så godt som nytt. Lite er likt dei
andre modellane, forutan at bakhjulet har
beltedrift. Sykkelen er tildømes den første
som har vasskjølt otor, og det er mykje
aluminium. Motoren er på 1130 cc og yter
115 hestekrefter, men sparkar betre ifrå enn
syklar på same storleik. Prisen er på
ikkje meir enn syklar på same storleik.
Prisen er på ikkje meir eller mindre enn
260.000 kroner, men tydelegvis ikkje så veldig
avskrekkande, for to syklar av same type er
allereie tinga til Florø.
|